Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Catàleg de Serveis

Comunicació urgent d'accidents de treball

Informació general


L'empresa haurà de fer una comunicació urgent d'accident de treball quan ocorrin accidents, en el centre de treball o per desplaçament en jornada de treball, que siguin considerats com accidents greus, molt greus, mortals o que afectin a més de quatre treballadors/ores, pertanyin o no a la plantilla de l'empresa. A més, s'haurà d'emplenar el comunicat d'accident de treball amb baixa mèdica.
La comunicació urgent d'accident laboral s'ha de fer al Servei Territorial del Departament d'Empresa i Ocupació que correspongui a l'àmbit geogràfic on s'hagi produït l'accident.



Més informació

Observacions



Entitat responsable


Direcció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball

Condicions per sol·licitar-ho


Qui ho pot demanar

S

Qui se'n pot beneficiar

A les empreses.


Fer la sol·licitud



On adreçar-se per realitzar la sol·licitud

Normativa aplicable



data actualització (10/12/2012)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya