Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Catàleg de Serveis

Plans d'autoprotecció: 1. Comunicar l'afectació i lliurar el pla d'autoprotecció

Informació general


El Registre electrònic de plans d'autoprotecció té com a finalitats:

  • la inscripció dels plans d'autoprotecció que s'han d'elaborar de conformitat amb el Decret 82/2010, de 29 de juny.
  • el compliment de totes aquelles comunicacions i actuacions que preveu aquest Decret per al procediment de gestió d'aquests plans d'autoprotecció.

S'ha anomenat Hermes el sistema d'informació que dóna suport a la tramitació telemàtica vinculada al Decret 82/2010 i que allotja el Registre electrònic de plans d'autoprotecció.



Més informació

Observacions



Entitat responsable


Direcció General de Protecció Civil

Condicions per sol·licitar-ho


Qui ho pot demanar

S

Qui se'n pot beneficiar

A les empreses i, en general, a les entitats i els organismes que fan activitats que poden generar situacions de greu risc col·lectiu, de catàstrofe o de calamitat pública, i també als centres i les instal·lacions i les seves dependències, públics i privats, que poden resultar afectats de manera especialment greu per situacions d'aquest caràcter.
Aquestes empreses, entitats i organismes, segons el Decret 82/2010, estan obligades a adoptar mesures d'autoprotecció, entre les quals destaca l'obligació d'elaborar i implantar un pla d'autoprotecció (PAU).


Fer la sol·licitud



On adreçar-se per realitzar la sol·licitud

Normativa aplicable



data actualització (21/01/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya